De omgeving

Activiteiten en bezienswaardigheden

Heerlen ligt aan de rand van het Heuvelland en is geliefd bij iedere wielrenner en wandelaar.

De start en finsh van wiellerroute Limburgs Mooiste is in het centrum van Heerlen, maar zeker ook de Amstel Gold Race in Valkenburg is favoriet bij onze gasten.

De Euregionale ligging vlakbij Aken, Luik, Hasselt en Keulen maakt ons appartement een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan verrassend mooie steden op steenworp afstand.

Aken, Valkenburg, Roermond en Maastricht zijn ook erg goed bereikbaar met openbaar vervoer, bus of trein.

Heerlen is ook de start van een mooie kastelenroute die je kunt volgen;oa Kasteel ter Worm en Kasteel Hoensbroek,

de cultuurliefhebber mag het Limburgs Mijnmuseum en het Continium zeker niet vergeten.

Je kunt zelfs naar de sneeuw want op minder dan 10-auto min sta je op de grootse indoor skipiste van Europa in Snowworld die het hele jaar door geopend is.

Of ga naar de bekroonde dierentuin GaiaZOO in Kerkrade. Genoeg te beleven voor alle doelgroepen

En voor tips en restaurants zijn we altijd beschikbaar

CULTUUR

Heerlen heeft cultureel veel te bieden oa

het Thermenmuseum met het romeinsebadhuis of het Nederlands Mijnmuseum zijn het bezoeken zeker waard.

hieronder nog een kleine greep uit een brede keus dat Heerlen te bieden heeft.

Cultura Nova

Parkstad Limburg Theater

Poppodium de Nieuwe Nor

Schunck

Maankwartier

Continium

Tefaf

Bonnefantenmuseum

Of check de website:

www.visitzuidlimburg.nl

HET HEUVELLAND

Het Limburgs Heuvellandschap is favoriet bij wandelaars en wielrenners.

Vanuit ons appartement ben je in een mum van tijd aan de start van diverse prachtige routes.

De top 5 mooiste routes vind je op visitzuidlimburg.nl

Beklim met de fiets de beroemde Keuteberg, Gulperberg, Kruisberg, Cauberg zoals in de echte wiellerklassieker de Amstel Gold Race.

Je kunt je fiets bij ons stallen en vanuit het appartement zo de prachtige omgeving gaan verkennen.

Een heerlijk plekje om

te ontspannen

Ons appartement met eigen tuin heeft alles om lekker tot rust te komen maar ook de natuur of cultuur te bezoeken.

We hopen jullie snel te mogen ontvangen !

CULINAIR

De bourgondische gezelligheid hoort natuurlijk ook bij je verblijf in ons appartement.

Van authenthieke limburgse vlaai snoepen tot een wildproeverij in het najaar, oktober bierfeesten, foodtruckfestival of het event parkstad culinair, Heerlen bied het allemaal.

Ook erg leuk is een bezoek aan de brandbierbrouwerij in Wijlre of een echte wijntocht wandlenof fietsen met heerlijke limburgse wijn Route de Vins.

In Heerlen liggen restaurants waar je kunt dineren in iedere prijsklasse zelfs sterrenrestaurant De Leuf ligt op 3 km van onze locatie.

Kortom we geven je graag tips over where to wine and dine!

ACTIVITEITEN

Gaiazoo